סדנת תקשורת בלתי מילולית

סדנה זו מתאימה בעיקר לתחום שירות לקוחות, מכירות, ושיפור כללי של "המכירה האישית" שלנו ביום יום כלפי כל בן אדם העומד מולנו.

בסדנה נתייחס לפירושים השונים המתקבלים מצורת הלבוש, עזרי הלבוש, הצבעים, הבעות הפנים והתנועות ויינתנו בצורה התנסותית תובנות כלפי שיפור התדמית שלנו בעזרת פירושים אלו.

בנוסף, יינתנו כלים פרקטיים לעמידה מול קהל ויכולת להעביר את המסר הרצוי בצורה טובה. יושם דגש על תקשורת בלתי מילולית ועל חיזוק יצירת רושם ראשוני טוב באמצעות שפת הגוף.

*במידה והחברה שלוקחת את הסדנה אינה לקוחה של Simply Care, תערך שיחה מקדימה קצרה על הבנת מאפייני הקבוצה ותשומת לב לדגשים ספציפיים במקרה הצורך.

קצת עלי

הדבר החשוב ביותר במתן ייעוץ - הוא היכולת הבין אישית לייצר פתיחות, להקשיב ולדעת לעבד את הנאמר ולתת הכוונה ומענה מקצועי בצורה הטובה ביותר.

הדבר החשוב ביותר ביישום פעילויות הרצאות וסדנאות- זה היכולת לחשוב בצורה יצירתית, להעביר מסרים בצורה ברורה ומותאמת אישית, הכריזמה ויכולת ההנחייה.

אלו לשמחתי, יכולות שניחנתי בהן ברמה גבוהה.

שמי זהר גל. מנחת קבוצות, מאמנת ויועצת ארגונית ועסקית, מנהלת חברת Simply Care.

תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני בניהול משאבי אנוש וייעוץ לארגונים, מאסטרית NLP ובעלת תעודת הנחיית קבוצות מוסמכת.

לקוחות שלנו

sintec לוגו
אורן, לוגו
blender לוגו
ron לוגו
צ'יימס ישראל, לוגו
payme לוגו
free לוגו
galaxy לוגו
מחלבת גד, לוגו
אייקון, מיקרוסופט
web3d, בניית אתרים, פיתוח אתרים, עיצוב אתרים