בסדנה זו נלמד בצורה מעשית והתנסותית על סגנונות התקשורת השונים, על היכולת לתקשר בצורה אפקטיבית וטובה עם יתר העובדים, עם המנהלים, עם נותני השירות ועם הלקוחות. במהלך הסדנה נשים דגש גם על שיפור אינטליגנציה רגשית, תקשורת מילולית מול אדם יחיד ובתוך קבוצה, מיומנות הקשבה, העברת מסר בצורה טובה ואפקטיבית, וזיהוי מסרים נסתרים. הסדנה משנה מקצה לקצה את יכולות התקשורת הבין אישית של מי שחווה את הסדנה.
*במידה והחברה שלוקחת את הסדנה אינה לקוחה של Simply Care, תערך שיחה מקדימה קצרה על הבנת מאפייני הקבוצה ותשומת לב לדגשים ספציפיים במקרה הצורך.
היתרונות בסדנאות Simply Care
הסדנאות מועברות בצורה חוויתית ומעצימה.
קבלת כלים פרקטיים ויישומם בפועל לטווח ארוך.
קבלת מענה ותוכן כתוב בסיום הסדנאות.
הסדנאות כוללות התנסויות וסימולציות.
הסדנאות מתבססות על מודלים יעילים ואפקטיביים.
גיבוש וחיבור בין משתתפי הסדנה.

קצת עלי
הדבר החשוב ביותר במתן ייעוץ - הוא היכולת הבין אישית לייצר פתיחות, להקשיב ולדעת לעבד את הנאמר ולתת הכוונה ומענה מקצועי בצורה הטובה ביותר.
הדבר החשוב ביותר ביישום פעילויות הרצאות וסדנאות- זה היכולת לחשוב בצורה יצירתית, להעביר מסרים בצורה ברורה ומותאמת אישית, הכריזמה ויכולת ההנחייה.
אלו לשמחתי, יכולות שניחנתי בהן ברמה גבוהה.
שמי זהר גל. מנחת קבוצות, מאמנת ויועצת ארגונית ועסקית, מנהלת חברת Simply Care.
תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני בניהול משאבי אנוש וייעוץ לארגונים, מאסטרית NLP ובעלת תעודת הנחיית קבוצות מוסמכת.
לקוחות שלנו












